Často kladené otázky
Na jaké značky vedete náhradní díly?
Na všechny běžné, které se v České republice vyskytují. Celkem jich je 29, ale není pro nás problém na objednávku zajistit i specifické, špatně dostupné díly.
Kdy mi objednané zboží doručíte?
Pokud je požadovaný díl skladem a objednáte si jej do 11:00, expedujeme jej ještě týž den. Pokud si jej objednáte později, expedujeme zboží v následující pracovní den.
Zboží na objednávku expedujeme zpravidla za 3 - 5 dní, pokud není u dodací lhůty výrobcem uvedeno jinak. O expedici zboží budete vždy předem vyrozuměni elektronickou poštou.
Kam všude si můžu náhradní díly objednat?
Náhradní díly zasíláme kamkoliv v České republice i na Slovensko společností GLS.
Potřebuji pro objednávku znát VIN kód?
Ano. U většiny náhradních dílů nelze bez VIN kódu jednoznačně určit správný díl na dané vozidlo. Celkově pak uvedení VIN kódu usnadní výběr dílu a zabrání případným nedorozuměním a nesrovnalostem v objednávce.
Nejsem si jistý, jaký díl konkrétně potřebuji, co teď?
Pokud tápete, napište nám nebo zavolejte a my vám ochotně poradíme a pomůžeme vybrat ten správný díl.
Můžu si u vás auto nechat rovnou opravit?
Samozřejmě. Navíc v případě, že si objednáte náhradní díly zde na e-shopu, získáte na práci našich profesionálních servisů zajímavou slevu.
Auto by potřebovalo opravu, ale já musím jezdit!
To není žádný problém. Objednané součástky vám můžeme expedovat ještě týž den a naše servisy pracují rychle a spolehlivě. Navíc vám po dobu opravy ochotně zapůjčíme náhradní vozidlo, a tak můžete bez starosti pokračovat v naplánovaném programu.