Často kladené otázky

Na jaké značky vedete náhradní díly?

Na všechny běžné, které se v České republice vyskytují. Celkem jich je 29, ale není pro nás problém na objednávku zajistit i specifické, špatně dostupné díly. 

Kdy mi objednané zboží doručíte?

Pokud je požadovaný díl skladem a objednáte si jej do 11:00, expedujeme jej ještě týž den. Pokud si jej objednáte později, expedujeme zboží v následující pracovní den.

Zboží na objednávku expedujeme zpravidla za 3 - 5 dní, pokud není u dodací lhůty výrobcem uvedeno jinak. O expedici zboží budete vždy předem vyrozuměni elektronickou poštou.

Kam všude si můžu náhradní díly objednat?

Náhradní díly zasíláme kamkoliv v České republice i na Slovensko společností GLS.

Potřebuji pro objednávku znát VIN kód?

Ano. U většiny náhradních dílů nelze bez VIN kódu jednoznačně určit správný díl na dané vozidlo. Celkově pak uvedení VIN kódu usnadní výběr dílu a zabrání případným nedorozuměním a nesrovnalostem v objednávce.

Nejsem si jistý, jaký díl konkrétně potřebuji, co teď?

Pokud tápete, napište nám nebo zavolejte a my vám ochotně poradíme a pomůžeme vybrat ten správný díl. 

Můžu si u vás auto nechat rovnou opravit?

Samozřejmě. Navíc v případě, že si objednáte náhradní díly zde na e-shopu, získáte na práci našich profesionálních servisů zajímavou slevu.

Auto by potřebovalo opravu, ale já musím jezdit!

To není žádný problém. Objednané součástky vám můžeme expedovat ještě týž den a naše servisy pracují rychle a spolehlivě. Navíc vám po dobu opravy ochotně zapůjčíme náhradní vozidlo, a tak můžete bez starosti pokračovat v naplánovaném programu.